Opis zajęć fitness

OPIS ZAJĘĆ ZDROWOTNYCH Z INSTRUKTOREM

  1. ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia polegają na wykonywaniu ćwiczeń ogólnorozwojowych z użyciem piłki gimnastycznej.

Ćwiczenia pozwalają na poprawę poczucia równowagi oraz zwiększenie stabilizacji całego ciała. Zajęcia zmniejszają napięcie i ból w kręgosłupie i jego obrębie.

Podczas treningu angażuje się pracę całego ciała. Ćwiczenia znacząco poprawiają wydolność , dotleniają organizm.

POZIOM : Dla każdego

  1. PILATES

Pilates jest metodą pozwalającą na wzmocnienie mięśni głębokich, odpowiedzialnych za naszą postawę. Pilates umożliwia zwiększenie świadomości własnego ciała, jego siły i ograniczeń, tak aby móc się tym ciałem lepiej posługiwać. Ćwiczenia uwalniają ciało od napięć, zmęczenia oraz bólu.

POZIOM : Dla każdego

  1. ZUMBA

Zumba to kompletny program treningowy , który zawiera w sobie elementy tańca i aerobiku. Układy taneczne inspirowane są głównie tańcami latynoskimi Zawiera elementy treningu cardio i siłowego, Zajęcia poprawiają koordynację ,pracę mięśni, równowagę i gibkość.
Choreografie prezentowane na zajęciach są proste , każdy z łatwością je zapamięta .

POZIOM : Dla każdego

  1. ZDROWOTNY TRENING CAŁEGO CIAŁA

to trening siłowy, którego celem jest wzmocnienie wszystkich partii mięśniowych podczas jednej sesji treningowej. Skutecznie zwalcza cellulit , wpływa korzystnie na wydolność organizmu, poprawia kondycję.

Trening jest polecany osobom początkującym, ponieważ stanowi najprostszy wariant treningu na masę mięśniową i stopniowo przygotowuje ciało do bardziej zaawansowanych ćwiczeń.

POZIOM : Dla aktywnych

3) BPU + STRETCHING TRENING ZDROWOTNY

Zajęcia, których głównym celem jest wzmacnianie dolnych partii ciała a także poprawa siły, elastyczności i kształtu mięśni oraz spalanie tkanki tłuszczowej.

BPU są zajęciami, które polegają przede wszystkim na wielokrotnym powtarzaniu ćwiczeń. Zajęcia korzystnie wpływają na kondycję , stawy oraz wzmocnienie dolnych partii ciała .

POZIOM : Dla każdego

  1. INTERWAŁOWE ZAJĘCIA MEDYCZNE

Trening mocny, z zastosowaniem systemu TABATA ( krótkie serie intensywnych ćwiczeń ). Podczas zajęć, wykonywane są podskoki, ćwiczenia z hantlami. Zajęcia mają na celu poprawę kondycji, wydolności krążeniowo-ddechowej, oraz przeciwdziałanie nadwadze.

POZIOM : Dla aktywnych

  1. ZAJĘCIA SPECJALISTYCZNE ZE SZTANGAMI

To zdrowotne zajęcia ujędrniające cale ciało, wysmuklają sylwetkę i pomagające w zwalczeniu cellulitu. Angażują do pracy wszystkie mięsnie. Podczas treningu skupiamy się na najbardziej problematycznych częściach kobiecego ciała tj. uda, pośladki i brzuch. Dzięki użyciu sztang , wzmacniamy mięśnie , pracujemy nad poprawą koncentracji oraz równowagi.

POZIOM : Dla każdego

TRENING MEDYCZNY WZMACNIAJĄCY

Zajęcia pozwolą Ci na uwolnienie całego ciała od napięć, stresu, rozciągnie Twoje spięte mięśnie oraz rozluźni powięź. Dzięki tym zajęciom nauczysz się jak poprawnie wykonywać ćwiczenia rozciągające i jak rolować swoje ciało przy użyciu rollera .Jeżeli na co dzień borykasz się z problemem skurczu to te zajęcia są dla Ciebie idealne, gdyż poprzez rozluźnienie powięzi ten problem minie !!! Wzmocnisz również swój „core” czyli mięśnie głębokie, dzięki którym Twoje ciało będzie zdrowsze i bardziej „stabilniejsze”. Systematyczne uczęszczanie na te zajęcia pozwali Ci na szybszą regenerację swojego ciała, przyśpieszy leczenie kontuzji, rozluźni i „otworzy” Twoje spięte ciało oraz pomoże w walce z cellulitem!

  1. TRENING MEDYCZNY DOLNYCH PARTII

Zajęcia ujędrniające , zmniejszające obrzęki oraz cellulit. Ćwiczenia skupiają się na mięśniach dolnych partii ciała , aby wzmocnić postawę , usprawnić ruchy i ujędrnić skórę. Trening jest głównie zalecany dla osób zmagających się z problemem odkładania wody w organizmie , skłonnych do obrzęków , oraz walczących z cellulitem.

POZIOM : Dla każdego

Zajęcia dla kobiet w ciąży to zestaw ćwiczeń przygotowujący kobiety do porodu poprzez wzmocnienie odpowiednich grup mięśniowych i dotlenienie organizmu. Aktywność fizyczna pomaga w prawidłowym przebiegu ciąży, jak i na rozwój dziecka