Opis zajęć fitness

Tabata (poniedziałek i czwartek godzina 18:05) 
Połączenie popularnych ćwiczeń aerobowych z intensywnym treningiem interwałowym. Zajęcia pozwalają na szybką redukcję tkanki tłuszczowej przy jednoczesnej poprawie wydolności całego organizmu. Z uwagi, iż są one dość intensywne nie są dedykowane osobom, które dopiero zaczynają swoją przygodę z salą treningową.

Całe Ciało ( poniedziałki 17:00)
Zajęcia mające na celu wzmocnienie wszystkich partii mięśniowych oraz poprawę wydolności fizycznej. W czasie treningu wykorzystywane są przybory m.in hantle, gumy , stepy itp… Z uwagi na swoją różnorodność zajęcia kierowane są do osób o różnym stopniu zaawansowania.

BPU + Piłki ( środy godzina 17:00)
Zajęcia z wykorzystaniem piłek i ciężaru własnego ciała których zadaniem jest poprawa kondycji fizycznej, wzmocnienie a także wysmuklenie dolnych partii ciała (uda, pośladki) oraz brzucha. W przebiegu zajęć obecne są sekwencje ćwiczeń zarówno statycznych, jak i dynamicznych.

Pilates + ćw. mięśni dna miednicy (poniedziałki i środy godzina 16:00 oraz środa 18:05) 
Zajęcia łączące ze sobą ćwiczenia mięśni wchodzących w skład CORE z elementami treningu dbającego o poprawne funkcjonowanie mięśni dna miednicy w głównej mierze jeżeli chodzi o profilaktykę dysfunkcji w obrębie miednicy miednicy (nietrzymania moczu, obniżeń narządów rodnych)

Mocne ciało (środy 8:30) 
Zajęcia dla każdego kto chce w swoich treningach łączyć elementy siłowe, wydolnościowe, a także uczyć swoje ciało nowych ruchów. Ćwiczenia posiadają stopnie trudności, dlatego każdy odnajdzie wersję dla siebie dzięki czemu może progresować w swoim tempie. Zajęcia rozpoczynają się standardową rozgrzewką funkcjonalną, w części głównej znajdują się ćwiczenia o zwiększającej się intensywności, a na koniec umieszczone zostało krótkie rozciąganie dynamiczne.

Automasaż mięśniowo-powięziowy (wtorki godzina 20:20)
Technika, która pomoże Ci rozluźnić Twoje ciało. Powięź to tkanka łączna, która oplata całe nasze ciało. To w niej znajduje się ogrom receptorów, dzięki którym czujemy napięcie mięśnia. Dzięki takim przyrządom, jak roller czy piłeczka będziesz mogła sama zlokalizować miejsca, które potrzebują większej uwagi i rozluźnienia. Taki rodzaj masażu będzie świetnym uzupełnieniem jeżeli trenujesz siłowo, a także jeżeli borykasz się z bólami pleców, nóg czy ramion.

CAŁE CIAŁO (czwartki godzina 8:30) 
Kompleksowy trening, który wpłynie na całe Twoje ciało. Zajęcia
składają się z ćwiczeń wzmacniających, które łączą kilka partii mięśniowych. Nie zabraknie też elementów wydolnościowych i wytrzymałościowych. Zajęcia prowadzone są w miejscu lub stacyjnie, a w trakcie treningu wykorzystywane są wszystkie dostępne sprzęty: piłki, gumy, hantle, sztangi i wiele innych.

SMUKŁA SYLWETKA (wtorki godzina 19:15, piątki 18:05)
Smukła sylwetka to zajęcia polecane dla osób, które chcą trenować wieloaspektowo. Jest to jednostka treningowa, która łączy ćwiczenia
siłowe, wzmacniające, wytrzymałościowe, wydolnościowe, a także rozciągające. Każda godzina to inne ćwiczenia, które prowokują ciało do nowych ruchów i nabierania nowych umiejętności.

SZTANGI (wtorki i czwartki godzina 17:00)
Trening wytrzymałościowo – siłowy z użyciem sztangi o zróżnicowanym ciężarze, w zależności od wzmacnianej grupy mięśniowej i indywidualnych możliwościach ćwiczącego.
Głównym i najistotniejszym celem treningu jest kształtowanie wytrzymałości mięśniowej. Dużą zaletą tej formy zajęć grupowych jest kompleksowość oraz indywidualizacja obciążenia do aktualnych możliwości ćwiczącego, dlatego w treningu mogą wziąć udział WSZYSTKIE osoby, także zaczynające przygodę z aktywnością fizyczną.

SEXI PUPA (wtorki 18:05)
Wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała, przede wszystkim mięśni pośladkowych i ud. Pomagają skutecznie usunąć zbędną tkankę tłuszczową i pozbyć się cellulitu. Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką, następnie wzmacnianie przy użyciu gum MINI BAND lub stepów.

JĘDRNE CIAŁO (czwartki 19:15) 
Zajęcia ukierunkowane na wymodelowanie oraz wzmocnienie mięśni całego ciała. Umiarkowana intensywność, odpowiedni dobór ćwiczeń oraz duża ilość powtórzeń wpływa na wytrzymałość mięśni, poprawia ruchomość w stawach oraz kształtuje prawidłową postawę ciała. W zajęciach tych wykorzystujemy różnego rodzaju przybory, jak hantle, gumy czy stepy.